HABERLER>POLİTİKA
1 Eylül 2024 Pazar - 16:36

Danışma meclisinde hedef CHP: 'Çok yakında İzmir, AK Parti’nin kalesi olacak'

AK Parti İzmir İl Danışma Meclisi Toplantısı’nda yapılan konuşmalarda CHP’li büyükşehir belediyesi hedef alındı. AK Parti İzmir İl Başkanı Bilal Saygılı “Çok yakın zamanda İzmir’i AK Parti’nin kalesi haline getireceğiz” derken milletvekilleri Şebnem Bursalı ile Mehmet Kasapoğlu da açıklamalarda bulundu.

Danışma meclisinde hedef CHP:  Çok yakında İzmir, AK Parti’nin kalesi olacak

Ozan EKİZ / EGEDESONSÖZ – AK Parti İzmir İl Danışma Meclisi Toplantısı, Balçova Termal Otel’de gerçekleştirildi.

Meclise Türk Devletleri Teşkilatı (TDT) Aksakallar Heyeti Başkanı Binali Yıldırım, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, AK Parti Gençlik Kolları Başkanı ve İzmir Milletvekili Eyyüp Kadir İnan, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, AK Parti İl Başkanı Bilal Saygılı, AK Parti İzmir milletvekilleri Yaşar Kırkpınar, Mehmet Kasapoğlu, Mahmut Atilla Kaya, Şebnem Bursalı, Mehmet Ali Çelebi ve Ceyda Bölünmez Çankırı, AK Parti MKYK Üyeleri, parti ilçe başkanları ve parti teşkilatı katıldı.

SAYGILI: PERDE ARKASI KULİSLERİ YAPMADIK, MASADA HEP BERABER OTURDUK
Açılış konuşmasını yapan AK Parti İzmir İl Başkanı Saygılı parti teşkilatına seslenerek, göreve geldiği günden bu yana yaptıklarını anlatarak, “AK Parti ikna edilmişlerin değil, davasına inanmışların kurduğu ve devam ettirdiği muhteşem bir medeniyet nüvesidir. Bu medeniyet yansıması gün gelir Filistin’in sesi olur…  Gün gelir Afrika’da mazlum bir halkın umudu…  Gün gelir başörtüsü zulmüne uğrayan bir genç kızın gözyaşlarını silen merhamet eli… Gün gelir terörün başına inen çelikten bir yumruk… Gün gelir mavi ve gök vatanda egemenlik iradesi… Gün gelir dünya beşten büyüktür diyerek daha adil bir dünyayı inşa eden cesaret örneği olur…. AK Parti; Hakkari’de kardeşlik, Konya’da hoşgörü, Çukurova’da emek, Gaziantep’te ağız tadı…  Hatay’da, Adıyaman’da, Malatya’da umut olur. İzmir’de ise AK Parti; geleneklerine sıkı sıkıya bağlı ama değişerek… İlkelerinden taviz vermeden ama büyüyerek… Değerlerinden bir adım geri atmadan ama her insanı kapsayarak; ayırmadan, ayrıştırmadan yeni bir hikâye yazıyor. Bugün bu salonda bulunan herkes bu hikâyenin birer kahramanıdır aslında. Çünkü biz göreve geldiğimiz ilk günden itibaren özde birlik, özde kardeşlik ve özde samimiyet ilkesini şiar edindik. Kimseyi kırmadık, üzmedik, ötekileştirmedik. Teşkilatımızı ayrı parçalardan oluşan alelade siyasi bir kadro değil; sarsılmaz, aşılmaz ve yıkılamaz bir kalenin yekpare kilit taşları olarak tahayyül ediyoruz. Göreve geldiğimiz günden beri dedikodu ve gıybeti reddettik.  Sağlıklı iletişim ve samimiyeti önceledik. Perde arkası kulisleri değil aynı masa etrafında gerçekleri konuşmayı itibarlı hale getirdik. Kangren olacak sorunları ele alarak problemin değil çözümün bir parçası olmayı gündemimize aldık. 23 yıllık devasa bir siyasi hareketiz arkadaşlar. Evet, İzmir’de de aranmadığını, sorulmadığını söyleyen ve bu yüzden kırgın olduğunu ifade eden kardeşlerimiz vardı. Hepsini tek tek dinledik; gönül köprülerini yeniden kurduk. İzmir’in AK Parti tarihinde gördüğü en kalabalık mitingleri hep birlikte yaptık. Çünkü biz hep birlikte inandık” dedi.

‘ÇOK YAKIN ZAMANDA İZMİR’İ AK PARTİ’NİN KALESİ HALİNE GETİRECEĞİZ’
Gelecek dönemdeki teşkilatın hedeflerine değinen Saygılı, “Milletvekillerimizden, İl Başkanından ilçe başkanlarına, kadın-gençlik kolları başkan ve yönetimlerimizden mahalle başkan ve yönetimlerimize kadar teşkilatımızın bütün kılcal damarlarında bu inancın gücünü hissettik. İşte bu güç bizi diri tutuyor. Bu güç bizi iri tutuyor. Bu güç İzmir AK Parti Teşkilatını aşılamaz bir kale gibi ayakta tutuyor. Emin olun kardeşlerim, bu kale gibi duruş çok uzak bir gelecekte asla değil… Çok çok yakın bir zamanda İzmir’i de AK Parti’nin kalesi haline getirecek! Yeter ki bu kardeşliğimize halel getirmeyelim. Yeter ki saflarımızı sıkı tutalım. Yeter ki tüm motivasyonumuzu Cumhurbaşkanımızın sırtında taşıdığı bu kutlu davaya omuz vermek için kullanalım. Biz bir ve beraber oldukça yel kayadan en fazla toz alacaktır” ifadelerini kullandı.

‘BU TEŞKİLAT İZMİR’DE CHP ZULMÜNE SON VERECEK’
İzmir’de yerel yönetimde iktidar olan CHP’ye yönelik eleştirilerde bulunan Saygılı, “İzmir’in CHP zulmüne son verecek bu muhteşem teşkilata kadrolarımıza güveniyorum, inanıyorum ve her birinizin önümüzdeki süreçte İzmir’de yazacağımız destanın mimarı olacağınızı biliyorum. Şunu asla unutmayın Biz İzmir’iz. Can kardeşi, kan kardeşi, şan kardeşiyiz! Çok kıymetli yol ve dava arkadaşlarım, İzmir’in iyi ve kötü gününde, sevincinde, kederinde hep yanındayız. Özellikle, karabulut gibi İzmir’in üstüne çökmeye çalışan CHP Belediyeciliği ve politbürosunun habis havasını; AK Parti’nin umut esintileriyle dağıtıyoruz. Onlar uzakta oynasınlar, biz İzmir’le yakından ilgilenmeyi sürdürüyoruz. 14 ve 28 Mayıs Genel Seçimleri ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde İzmir özelinde yakaladığımız başarılar sayesinde teşkilatımızla gurur duyuyoruz. Yerel seçimlerde de Türkiye geneline göre pozisyonumuzu koruduğumuz ve yoğun emek harcadığınız için sizleri ayrıca tebrik ediyoruz. Biz İzmir’de Büyükşehir Belediye Başkan Adayımızla tam bir uyum ve koordinasyon içinde seçim sürecini alnımız ak bir şekilde tamamladık. Büyükşehir Belediye Başkan Adayımızın da ilçe belediye başkan adaylarımızın da arkasında çelikten bir iradeyle durduk. Geçici bir başarıyı zafer sanarak çürük tahtaya çivi çakan kifayetsiz CHP zihniyetine de rahat vermedik, vermeyeceğiz. Uygulamaya koyduğumuz “Gündem İzmir” basın buluşmalarıyla her ay düzenli olarak İzmir’in sorunlarını, beklentilerini ve taleplerini medya yoluyla kamuoyu ile paylaşıyoruz. Asla sinik ve geri bir noktayı kabul etmiyoruz. Savunma pozisyonunu reddediyoruz. Recep Tayyip Erdoğan’ın bize öğrettiği gibi. Daima ileri, daima ileri, daima ileri. Bu anlayışla Tel-Aviv’le İzmir’i kardeş şehir yapmış CHP işgüzarlığını meydana çıkararak bu ayıbı İzmir’in tarihinden sildik. Yürüttüğümüz yerel diplomasi yöntemleri, medya kuruluşlarını doğru bilgilendirmemiz, dijital mecralardaki yoğun çalışmalarımızla hem Tel-Aviv’i kardeş şehir olmaktan çıkardık, hem de Gazze’yi özbeöz kardeş şehrimiz yaptık. Makul muhalefet anlayışımızla İzmir’in hayrına olacak ne varsa motor, şerrine meyledecek her girişime fren olduk, olmaya devam ediyoruz. İş bilmez CHP Belediyeciliğinin, yüklenici firmaların ve sorumsuz yetkililerin yüzünden kaçak akıma kapılarak hayatını kaybeden vatandaşlarımızın hukuki süreçlerini yakından takip ediyoruz. İZBAN’daki 90 dakika düğümünün çözümü için yoğun mesai harcadık, ulaşım sıkıntılarını gündemde tutmayı sürdürüyoruz. Körfez’deki çevre felaketini, göreve geldiğimiz ilk günden beri ifade ediyoruz. Bakanlık yatırımlarımızı yok sayan, kendileri yapıyor gibi anlatan CHP’nin algı oyunlarına karşı duruyor, nitelikli muhalefetimizi sürdürüyor ve işin doğrusunu İzmir’e anlatıyoruz. Teşkilatımızla omuz omuza bir arada bu felsefeyle yola revan oluyoruz. İlçelerimizi geziyor, hane ziyaretlerimizi ihmal etmiyoruz. Milletvekillerimizle, teşkilatımızla gönül gönül, kapı kapı, sokak sokak yürümeye devam ediyoruz. İki günü aynı olan ziyandadır düsturuyla; İzmir için bir önceki günden daha fazla çalışıyoruz. Yeni bir heyecanla, tazelenmeye, yenilenmeye, yeniden güçlenmeye vesile olacak ilçe ve il kongre süreçlerinin hazırlıkları için de var gücümüzle çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

BURSALI: AK PARTİ MÜZAKERE VE İSTİŞARE PARTİSİDİR
Kısa bir konuşma yapan AK Parti İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı, “AK Parti bir müzakere ve istişare partisi. Siyasetin taşıyıcı kolonu bu iki sihirli kelime. AK Parti bu iki konuya önem veriyor. Biz bu yüzden yan yanayız. Buradan bir mesaj vermek istiyorum. Türkiye üzerine sözü olan herkesi dinler AK Parti. Herkesi kucaklar. Teröre ve teröriste destek olanları dinlemez, canını acıtır. Bu millete ve davaya dil uzatanları dinlemez, onların canını acıtır. İzmir’den bu mesajı vereceğiz; davamızın yolunda hayırlı uğurlu olsun” dedi.

KASAPOĞLU: HER AÇTIĞIMIZ ENGELİ AŞTIK
Kürsüde konuşma yapan AK Parti İzmir Milletvekili Mehmet Kasapoğlu, “23 yıl sonra hamdolsun geldiğimiz nokta özgürlükler, demokrasi mücadelesi ve ülkenin 100’üncü yılındaki yeni hedefleri açısından umuttur, yarınlar için müjdedir. İnanıyoruz ki nice yıllar bu kutlu hareketin etkisi, liderliği bu milletin birliği ve beraberliğiyle var olacaktır. 23 yıl boyunca, 102 yıl önce emperyalizmi temsil eden güçler, vesayeti temsil eden güçler, hakir gören güçler boş durmadı. Önümüze engeller çıkarttılar, tüm engelleri bu aziz milletin desteğiyle, ferasetiyle aştık. Her açtığımız engeli yeni hedefler koyarak ve yeni hedefleri gerçekleştirerek bu noktalara geldik. Ülkemiz için hayallerimizden hiç vazgeçmedik, bir yandan hayallerimizi gerçekleştirirken önümüze yeni hayaller koyduk. İzmir’imizin yerel yönetim anlayışına yönelik hedeflerimizi, hayallerimizi hep birlikte gerçekleştireceğiz. Kongre sürecimiz var, inanıyoruz ki yeni bir dinamizm ile bu süreçlerle de aydınlık yarınlara kavuşturacağız” ifadelerini kullandı.

Soyer'den 'orman sınırı' çıkışı: İptali için uğraşacağız!

Bergama'da şampiyona heyecanı!
YORUMLAR
Toplam 11 yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.

İzmir İçin 2 Eylül 2024 Pazartesi 14:08

Ne yapıcan İzmirin girişindeki tabelalara kale resmi çizip altına akp mi yazıcan 22 senedir hayal tacirliği yapıp insan kandırıyordunuz gelinen son belli

Yorumu oyla      2      0
2 Eylül 2024 Pazartesi 10:49

bir an önce erken genel seçim yapılsında bu akepeliler artık siyaseten silinsin. boş boş konuşup duruyorlar. çenelerini keseerler. 22 sene ülkeyi rezil ettiler. hala konuşuyorlar. İzmir akepenin kalesi olacakmış :))))

R 2 Eylül 2024 Pazartesi 10:01

Rüya görmek her zaman iyiye diyildir, kabus olabilir .

Yorumu oyla      2      0
PARTİLİ 2 Eylül 2024 Pazartesi 08:11

Belediye seçim zamanı aday adayları arasında kulis yaparak Hamza Dağın adamlarını aday yaparak çok büyük bir mağlubiyet aldınız Halkta karşılığı olan adayları oyalayıp kendi kumbaranızı aday yaptınız sonuç ortada bu şekilde sizden hiçbirşey olmaz 1 ilçeyi zorla kazandınız başaralıyız diyorsunuz bence hayal görüyorsunuz aşağıdaki yorumların hepsi doğru siz hayal görmeye devam edin

Yorumu oyla      8      0
ne demezsin 1 Eylül 2024 Pazar 23:16

durmak yok, rüya görmeye devam.

Asım ŞAİR 1 Eylül 2024 Pazar 22:20

"Aç tavuk kendini darı ambarında zanneder.." Sizde İzmir'den oy alıp alıp akp nin kalesi olacakmış. Hayal kurmakta bir meziyet. Uyanın artık lütfen..

Yorumu oyla      12      0
ezege 1 Eylül 2024 Pazar 21:29

aç tavuk rüyasında kendini darı ambarında görürmüş....

Yorumu oyla      9      0
VATQFANDAŞ 1 Eylül 2024 Pazar 19:37

Yaşlılıktan oluyor bunlar ????

Net görüş. 1 Eylül 2024 Pazar 19:27

Üniversiteli İzmirli gençlik sizin ne mal olduğunuzu kuru ideoloji ile insanları nasıl oyaladığınızı çok iyi anladı. Chp li belediyeler bilmem nerelerden vasıfsız tipleri getirip chp li beld.ler de ve partide kimlere kadro verdiğiniz çok iyi biliyor? Özellikle bu son olaylardan sonra hala utanmadan İzmirlinin karşısına çıkıp oy istemesin Ce Ha Pe. İzmir e hizmet adına bir şey yapılmadığı gibi bütçe sendikanın uçuk talepleri ile bay Kemal in direktifleri ile bu vasıfsız şımarık kadro adeta kudurma noktasına gelmiş. Üniversiteli gençlik bunları seyredecek öyle mi? Halt etmişsiniz.

Yorumu oyla      0      10
Gürkan 1 Eylül 2024 Pazar 18:42

pazar eğlencesi

Yorumu oyla      4      0
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
AK Partili Dağ: Özgür Özel siyaseti kirletiyor!
İzmir’de verdiği bir sokak röportajında kullandığı ifadeler sebebiyle ...
Bakan Işıkhan ‘her şey birkaç ayda oldu’ dedi: İzmir Büyükşehir en borçlu belediye!
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, belediyelerin SGK borçları ...
AK Partili İnan, 'Dilruba milat' dedi, ekledi: Bundan sonrasına hazır olun!
AK Parti Gençlik Kolları Genel Başkanı ve İzmir Milletvekili Eyyüp Kadir ...

AK Partili İnan'dan fuar çıkışı: CHP'lilerin parti toplantısı değildir!
İzmir Enternasyonal Fuarı'nın açılışına sadece CHP'lilerin katılmasına ...
İYİ Parti Lideri’nden İEF tepkisi: Böyle bir ciddiyetsizlik olmaz!
Bu yıl 93'üncüsü düzenlenen İzmir Enternasyonal Fuarı'nın açılış tarihinin ...
'Milli Teknoloji Hamlesi ile Mavi Vatan’a güç katıyoruz'
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Milli Teknoloji Hamlesi'yle ...

Ömer Çelik'ten 'nefret söylemi' açıklaması
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, "Her türlü nefret söylemiyle ve nefret siyasetiyle ...
AK Parti'den CHP'ye 'Dilruba' tepkisi!
Sokak röportajındaki ifadeleri sebebiyle tutuklanan ve geçtiğimiz gün ...
Erdoğan: Ağustos, Türk'ün zafer ayıdır
Zafer Bayramı Özel Konseri'nde konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ...

Prof. Dr. Mustafa KAYMAKÇI
Atatürk’ün Toprak Kanunu ya da feodalizmin tasfiyesi uğraşısı
Mehmet KARABEL
O köy devlete kafa tutamaz!
Dr. Hakan TARTAN
Siber ve milli!
Engin ÖNEN
Çeşme Projesi’ni kim sabote etti?
Tayfun MARO
Ayda ÖZEREN
 Narin (İnce) Habercilik ve Medya Etiği
Neşe ÖNEN
Gazzeli Çocuklara Mektuplar (5) Yönetmen değil, önce insanım!
Dr. Berna BRIDGE
Okullar açıldı
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
FACEBOOK'TA EGE'DE SON SÖZ
GAZETE EGE'DE SONSÖZ
KünyeKünye İletişimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri