HABERLER>YEREL YÖNETİMLER
6 Şubat 2022 Pazar - 12:30

Büyükşehir'in Ocak ayı raporu... Soyer: 2022'ye hızlı bir giriş yaptık!

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, Büyükşehir Belediyesi'nin Ocak ayında yaptığı hizmetlerin aktarıldığı videoyu paylaştı "2022'ye hızlı bir giriş yaptık" notunu düştü.

Büyükşehir in Ocak ayı raporu... Soyer: 2022 ye hızlı bir giriş yaptık!

EGEDESONSÖZ- Zorlu geçen pandemi günlerinin ardından çalışmalarına hız kazandıran İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından Ocak ayında İzmir'de uygulanan hizmetlerin aktarıldığı bir video hazırlandı.

'Ocak ayında İzmir için neler yaptık?' başlığıyla yayımlanan videoyu paylaşan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer,  "2022'ye hızlı bir giriş yaptık. Ocak ayında başardıklarımızın kısa bir özetini paylaşıyorum" notunu düştü.

İzmir'de yapılan hizmetlerin kalem kalem aktarıldığı videoda ise şu ifadeler yer aldı:

"Ocak ayını geride bırakırken İzmir’in ikinci yüzyılına yakışır işlere imza attık. Türkiye’de bir ilki daha başardık; belediyemize ait elektrik tedarik şirketi İZETAŞ’ı kurduk. Buca Metrosu sözleşmesini imzaladık. 14 Şubat’ta temeli atıyoruz. Türkiye’nin en büyük tam otomatik katlı otoparkını Bayraklı’da açıyoruz. 7’nci arabalı vapurumuz ‘Mavi Körfez’i hizmete aldık. ESHOT filomuza 22 yerli midibüs kazandırdık. Musa Bey İçme Suyu Arıtma Tesisimizin yüzde 65’ini tamamladık. Kentsel dönüşümde hız kesmedik bir ayda 3’üncü imzamızı attık. Örnekköy’de 380 konut, Uzundere’de 1422 bağımsız birimi kapsayan yapım çalışmalarına başladık. İzmir’de ‘Çoban Ateşi’ni 258 çobanımızla ürün alım sözleşmesi imzalayarak yaktık. Eşrefpaşa Hastanemiz ile 30 ilçemizde evde bakım hizmeti vermeye başladık. Güzelbahçe’nin ilk tarihi meydanı ve çarşısını yeniledik. İZSU ofisimizi açtık. Ev taşıyacak öğrencilerimize ücretsiz nakliye desteğinde bulunmaya başladık. Kara Kış Destek Kampayamız kapsamında toplam 56 milyon 264 bin liralık yardım yaptık. Eğitimde fırsat eşitliği ilkemizle 78 köyümüze ücretsiz internet alt yapısı kurduk. 9 Eylül, Ege Üniversiteleri ve İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nün ardından Katip Çelebi Üniversitesi’nde de yemek dağıtımına başladık. Böylece yemek kapasitemizi günlük 3 bine çıkarmış olduk. Evsiz vatandaşlarımızın tüm ihtiyaçlarını karşılayarak toplamda 1131 vatandaşımıza konaklama imkanı sağladık. İzmir Veteriner Hekimleri Odası’na bağlı tüm kliniklerle ülkemizin en kapsamlı kısırlaştırma ve aşılama seferberliğine başladık. Ayrıca engelli can dostlarımızı yaşamları boyunca ücretsiz tedavi edecek, kısırlaştırma masraflarını karşılayacağız. Sokakta yaşayan can dostlarımız içinse mama ve su dağıtımının yanı sıra ihtiyaç halinde barınma ve muayene hizmetlerimizi sürdürüyoruz."

Altınordu'da kötü gidişat sürüyor

Karşıyaka’da 'Her Açıdan Pandemi Dönemi' konuşuldu
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.

Adil ve eşit hizmet hakkı 6 Şubat 2022 Pazar 15:00

Kamu hizmeti olan toplu ulaşımda merkez ilçelerdeki tüm belediye araçlarında ( metro , otobüs , vapur , tramvay ) uyguladığımız 120 dk. aktarma hakkını ; İzmir çevre ilçe belediye otobüslerinde ( ESHOT ) uygulayamıyoruz. İzmir merkez ilçelerinde İzmir BB nin tüm kaynaklarını kullanarak metro , otobüs, vapur , tramvayla hizmet verirken , İzmir çevre ilçelerden belediye otobüslerini tamamen hizmetten çekerek , İZTAŞIT ( özel halk otobüsü ) uygulaması ile İzmir çevre ilçe toplu ulaşımını özelleştirilmesinde ısrarcı olduğumuzdan , İzmir çevre ilçelerine belediye otobüsü ( ESHOT ) ile hizmet vermekten kaçınmak istiyoruz . 2019 Aralık ayında Seferihisar ilçesinde F. Altay - Seferihisar hattında başlatıldı ) Yukarıda İzmir BB nin görev alanında olmayan hizmetler de sayılmış , ancak asıl görev alanındaki toplu taşıma hizmetini ( İzmir çevre ilçeleri için ) İZTAŞIT ( özel halk otobüsü ) uygulaması ile özelleştirme ısrarında devam ediliyor . İzmir çevre ilçelere belediye otobüsü ( ESHOT ) yoksa ; merkez ilçelerde uygulanan 120 dk. aktarma hakkı , çevre ilçe ulaşımında uygulanmaz . “ ESHOT filomuza 22 yerli midibüs kazandırdık “ İzmir BB olarak neden otobüs, midibüs alıyorsunuz , merkez ilçelerde de İZTAŞIT ( özel halk otobüsü ) uygulamasını başlatın gitsin .

Yorumu oyla      3      6
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Bayraklı'nın 'BASAMAK' kurslarına yoğun ilgi
Kültür- sanat ve hobi kurslarını bu yıl ilk kez Bayraklı Sanat ve Müzik ...
Hasta flamingo Büyükşehir elinde şifa bulacak!
İzmir Büyükşehir Belediyesi Veteriner Hizmetleri Şube Müdürlüğü'ne bağlı ...
İzmirli çocuklar tatil keyfini Macera Park'ta çıkardı
İşitme engelli ebeveynlerin konuşabilen veya konuşamayan çocuklarına eğitim ...

Batur, 'Sizin için her şeyi yapmaya hazırım' dedi... Konak'ta bir ilke imza atıldı!
Konak Belediye Başkanı Abdül Batur, İzmir’deki 11 Roman derneğiyle bir ...
Kemalpaşa'da meclis kararı mahkemelik oldu... Karakayalı: Yargıya taşıyacağız!
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Şanlıurfa ziyareti sırasında ...
Tüm Selçuklular birleşti: Efes Bizimdir!
Selçuk Kent Konseyi’nin koordinasyonunda düzenlenen “Efes Bizimdir” imza ...

Büyükşehir ekipleri arı gibi çalıştı... O bulvardaki çalışma 20 gün erken bitti!
Göztepe Şehit Kerem Oğuz Erbay Yaya Üst Geçidi’ndeki yenileme çalışmaları ...
Torbalı’da develer kortej yürüyüşünde boy gösterdi
Torbalı Belediyesi tarafından 1 yıl aradan sonra yarın saat 10.30’da Özbey ...
Başkan Soyer Masal Evleri açılışından seslendi: Geliyor gelmekte olan!
İzmir Büyükşehir Belediyesi 6 ilçede tamamlanan Masal Evleri için Aliağa’da ...

Nedim ATİLLA
İran’da yeniden Türk başkan!
Ayda ÖZEREN
Sensedim - 266 Gün
Engin ÖNEN
Atatürk’ün, Çeşmeliler ile ilk teması...
Mehmet KARABEL
ÇOK YORUMLANANLAR
FACEBOOK'TA EGE'DE SON SÖZ
GAZETE EGE'DE SONSÖZ
KünyeKünye İletişimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri